Przejdź do głównej zawartości

Symfonia ERP Kadry i Płace 2022.2.c

Komentarze

Komentarze: 4

  • Anna Kaczmarska

    Dzień dobry,

    Proszę o informacje w jakiej sytuacji pojawia się ten komunikat?

    Przy naliczaniu okresu płacowego czy przy wstawianiu urlopu w kalendarzu pracownika?

    Czy w tej firmie była już użyta i rejestrowana nieobecność w kalendarzu pracownika kontrola trzeźwości- nieobecność płatna?

    Jak wyglądają u Państwa ustawienia w zestawie Parametry dla zaokrąglenia czasu pracy?

     

    0
  • Wojtek

    Witam!

    Takie mamy ustawienia, nie było nic robione odnośnie kontroli trzeźwości. Błąd się pojawia podczas wstawianiu urlopu w kalendarzu pracownika.

    0
  • Anna Kaczmarska

    dziękuję za odpowiedź.

    Na ten moment inni użytkownicy aplikacji nie zgłosili takiego problemu po aktualizacji.

    Na każdym rodzaju urlopu jest taki komunikat bez względu na to czy to urlop wypoczynkowy , czy wypoczynkowy godzinowy czy urlop okolicznościowy?

    U każdej osoby jest ten komunikat?

    Po wystąpieniu tego komunikat na kalendarzu jak zostaje zdarzenie urlop wypoczynkowy to można wybrać na tym zdarzeniu edycja zdarzenia i  na dole zakładkę Akcje i sprawdzić jakie są nazwy akcji na tym zdarzeniu, które jest używane, może są wprowadzone jakieś zmiany.

    Jeżeli chodzi o sam komunikat to on odnosi się  do 

    Kartoteki/ formuły/ formuła z komunikatu- prawy edycja- na dole zakładka Definicje.
    przesuwając się w dół po liniach po prawej stronie jest widoczny numer linii w pliku definicji  formuły.

    Na bazie demo w standardowych ustawieniach programu wygląda to w ten sposób:

    Funkcja w której jest komunikat problemu użyta jest w standardzie w formule

    <K: Faktyczny czas pracy w godzinach> a z kolei formuła jest użyta w elemencie < Faktyczny czas pracy w godzinach #stan>. Który jest wykorzystywany w raporcie” Karta czasu pracy”.

    Może w tej bazie danych były  wprowadzone inne modyfikacje w tych zakresach i rozwiązanie indywidualne wprowadzone wcześniej nie zostało dostosowane do zmian, które są wprowadzone w tej aktualizacji.

    Link do opisu zmian:

    https://pomoc.symfonia.pl/Help/kd/ERP/2022_2_c/31245

    W takiej  sytuacji można wykonać kopię bazy danych  i spróbować wykonać  raporty na użytkowniku z uprawnieniami administratora do bazy danych

    Kartoteki/ Raporty/ na danym raporcie prawy wykonaj raport

     „kasowanie kompilatów” oraz „kasowanie kompilatów formuł”

     

    0
  • Wojtek

    Witam!

    Dziękuję za wskazówki. Ze względu na listy płac zmuszeni byliśmy cofnąć aktualizacje.
    Po ponownej aktualizacja sprawdzimy zaproponowane rozwiązanie i napiszemy czy udało się rozwiązać problem.

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.