Symfonia ERP Kadry i Płace 2022.2.c
Witam!
Po aktualizacji do najnowszej wersji 2022.2.c przy naliczaniu urlopów pojawia się taki błąd ja na zrzucie poniżej. Czy ktoś się z tym spotkał? Nie było, żadnego komunikatu podczas aktualizacji aby wypełnić jakieś pola lub, że jakieś pola zostały ustawione na domyślne wartości.Czy ktoś może wie, o jaką linię chodzi: 325 ?
-
Dzień dobry,
Proszę o informacje w jakiej sytuacji pojawia się ten komunikat?
Przy naliczaniu okresu płacowego czy przy wstawianiu urlopu w kalendarzu pracownika?
Czy w tej firmie była już użyta i rejestrowana nieobecność w kalendarzu pracownika kontrola trzeźwości- nieobecność płatna?
Jak wyglądają u Państwa ustawienia w zestawie Parametry dla zaokrąglenia czasu pracy?
0 -
Witam!
Takie mamy ustawienia, nie było nic robione odnośnie kontroli trzeźwości. Błąd się pojawia podczas wstawianiu urlopu w kalendarzu pracownika.
0 -
dziękuję za odpowiedź.
Na ten moment inni użytkownicy aplikacji nie zgłosili takiego problemu po aktualizacji.
Na każdym rodzaju urlopu jest taki komunikat bez względu na to czy to urlop wypoczynkowy , czy wypoczynkowy godzinowy czy urlop okolicznościowy?
U każdej osoby jest ten komunikat?
Po wystąpieniu tego komunikat na kalendarzu jak zostaje zdarzenie urlop wypoczynkowy to można wybrać na tym zdarzeniu edycja zdarzenia i na dole zakładkę Akcje i sprawdzić jakie są nazwy akcji na tym zdarzeniu, które jest używane, może są wprowadzone jakieś zmiany.
Jeżeli chodzi o sam komunikat to on odnosi się do
Kartoteki/ formuły/ formuła z komunikatu- prawy edycja- na dole zakładka Definicje.
przesuwając się w dół po liniach po prawej stronie jest widoczny numer linii w pliku definicji formuły.Na bazie demo w standardowych ustawieniach programu wygląda to w ten sposób:
Funkcja w której jest komunikat problemu użyta jest w standardzie w formule
<K: Faktyczny czas pracy w godzinach> a z kolei formuła jest użyta w elemencie < Faktyczny czas pracy w godzinach #stan>. Który jest wykorzystywany w raporcie” Karta czasu pracy”.
Może w tej bazie danych były wprowadzone inne modyfikacje w tych zakresach i rozwiązanie indywidualne wprowadzone wcześniej nie zostało dostosowane do zmian, które są wprowadzone w tej aktualizacji.
Link do opisu zmian:
https://pomoc.symfonia.pl/Help/kd/ERP/2022_2_c/31245
W takiej sytuacji można wykonać kopię bazy danych i spróbować wykonać raporty na użytkowniku z uprawnieniami administratora do bazy danych
Kartoteki/ Raporty/ na danym raporcie prawy wykonaj raport
„kasowanie kompilatów” oraz „kasowanie kompilatów formuł”
0 -
Witam!
Dziękuję za wskazówki. Ze względu na listy płac zmuszeni byliśmy cofnąć aktualizacje.
Po ponownej aktualizacja sprawdzimy zaproponowane rozwiązanie i napiszemy czy udało się rozwiązać problem.0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 4