Przejdź do głównej zawartości

Problem konwersji modułu do 2023.1 (encja TDPP)

Udzielono odpowiedzi

Komentarze

Komentarze: 4

  • Konrad Kochański

    Szanowna Pani,

    Proszę odtworzyć kopię bezpieczeństwa firmy pod nową nazwą, a następnie ponownie uruchomić maszynę, na której wykonywana jest konwersja.

    Po wykonaniu powyższych czynności proces konwersji powinien zakończyć się sukcesem.

    0
  • Konrad Wlazinski

    mam identyczne problemy - instalacja z wieloma bazami - cyklicznie błąd co 5-10 baza. U mnie nie było konieczności odtworzenia bazy pod nową nazwą (zostawiłem taką samą) jednak jeżeli nie zamknąłem ADM to ponowna konwersja nie przechodziła, dopiero odtworzenie bazy (nazwa bez zmian), zamknięcie ADM i konwersja przechodzi. Zgłoszone na DWTP.

    1
  • Anna Gaffka

    Zapomniałam napisać, ale jedna baza mi przeszła, ale właśnie na drugiej bazie mam te problemy.

    Instalacja wielostanowiskowa.

    Odtwarzałam już kilka razy, bawiłam się nawet ustawieniami użytkowników, ale to nic nie daje.

    Możesz napisać co rozumiesz przez zamknięcie ADM?

    Dobrze byłoby jednak poznać przyczynę problemu, bo może tylko w tej bazie danych brakuje jakiegoś jednego ustawienia?

    0
  • Anna Gaffka

    Rozwiązanie problemu zostało tutaj opisane - https://wsparcie.symfonia.pl/hc/pl/articles/10889693394578

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.