Przejdź do głównej zawartości

rozliczenie ryczałtu za pracę zdalną na oddzielnej liście

Komentarze

Komentarze: 1

  • Oficjalny komentarz
    Anna Kaczmarska

    Od wersji Symfonia ERP Kadry i Płace 2023 można w programie wprowadzić pracownikowi ryczałt za pracę zdalną Domyślnie te elementy będą pojawiać się razem z pensją zasadniczą na okresie podstawowym.
    Jeżeli ma być to wykazane oddzielnie na dodatkowym okresie płacowym to należy:

    1. najpierw utworzyć szablon listy płac na podstawie, którego zostanie zbudowany okres pomocniczy. Nowy szablon listy płac należy utworzyć w menu Funkcje/ Kartoteki/Definicje szablonów list płac. Nazwy dla szablonu, czy dla okresu można wprowadzać dowolne. Tutaj szczegółowa instrukcja: [KIP] Tworzenie szablonu listy płac

    Podczas wykonywania kroku numer 1 z tej instrukcji - tworzenie własnego zestawu należy dodać te wzorce, które mogą być potrzebne w przyszłości na takim dodatkowym okresie: np taki komplet wzorców:
    Po utworzeniu zestawu proszę dalej utworzyć szablon listy wg tej instrukcji Krok numer 2:: [KIP] Tworzenie szablonu listy płac

    2. Po utworzeniu nowego szablonu dla okresu pomocniczego można w oknie Okresy utworzyć oddzielny okres płacowy do rozliczania ryczałtu np:

    3. Proszę również sprawdzić czy na wcześniej utworzonym okresie podstawowym w środku na zakładce Rozliczanie nie ma wzorów od pracy zdalnej ryczałt/ekwiwalent jeżeli są to trzeba usunąć wzorzec ( ikona minusa). Zapisać zmiany. W przeciwnym razie przyznany ryczałt/ ekwiwalent pracy zdalnej rozliczałby się dwa razy i na okresie pomocniczym i na okresie podstawowym.

Zaloguj się, aby dodać komentarz.