Przejdź do głównej zawartości

eBiuro - usprawnienie

Komentarze

Komentarze: 2

  • Józef Szarycz

    Jestem za, o prawie żadnych wydrukach ze środków trwałych nie wspominając. 
    Minęło 1,5 miesiąca od Pani wpisu i pies z kulawą nogę z symfonii się nie odezwał.

    Ja testuję prawie 2 tygodnie ten program i już mi nerwy siadają na jego funkcjonalość i jak nas traktuje symfonia.

    0
  • Aneta Sekutowicz

    Panie Józefie strona społeczności Symfonia prawie nie funkcjonuje. Tu się nikt nie loguje, bo pewnie nie mają ludzie czasu. Mnie już nic nie zdziwi w Symfonii. Ja na Symfonii eBiuro pracuję od połowy lutego. W porównaniu z desktopowym wydaniu to duży progres. Problem jest z serwerem, który w newralgicznym czasie na 4 dni przed 20-tym przestaje działać i przez 4 dni nie mogłam wcale pracować. Uważam, że powinni zadbać o to żeby faktycznie nie było takich przestojów w pracy, bo rozpoczęłam szukania nowego oprogramowania. Jeżeli firma sprzedaje produkt chmurowy to w razie awarii przez 24h ktoś powinien to monitorować i naprawiać. Napisanie, że jest awaria to nie jest usprawiedliwienie. Podatki należy zapłacić w określonym czasie i Urząd nie pyta czy była awaria. Jeżeli wybierze Pan ten program to musi Pan wkalkulować, że on po prostu nie działa 24h/dobę a co najgorsze to potrafi nie działać wtedy kiedy jest najbardziej potrzebny. To niedopuszczalne.  

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.