Przejdź do głównej zawartości

WYSYŁKA ZABEZPIECZONYCH MAILI PIT 11

Komentarze

Komentarze: 3

  • Monika Cywińska

    Dzień dobry,

    Czy to znaczy, że wiadomość email została utworzona tylko nie jest aktywne przycisk do wysłania? Czy w ogóle nie otwiera się email? Może brakuje adresu email pracownika lub skrzynka pocztowa w Outlooku jest nieskonfigurowana? 

    Może Pan spróbować uruchomić program Symfonia Kadry i Płace oraz Outlook jako administrator, być może problem tkwi w braku uprawnień.

    0
  • Wacław Złotnik

    Dziękuje za zainteresowanie tematem.

     Wiadomość została utworzona - potwierdzona stosownym komunikatem ale nie otwiera  się e-mail.

     Poczta Outlook skonfigurowana i działa, adresy mailowe pracowników wprowadzone. Wszystkie uprawnienia nadane.

    0
  • Mateusz Szymbor

    Dzień dobry,

     

    proszę o zweryfikowanie jaka wersja programu Outlook jest zainstalowana. Zgodnie z informacjami podanymi na stronie pomoc.symfonia.pl w wymaganiach systemowych program pocztowy Outlook powinien zostać zainstalowany w wersji 32 bitowej

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.