Przejdź do głównej zawartości

Błąd wykonania - aktualizacja XT

Udzielono odpowiedzi

Komentarze

Komentarze: 6

  • Oficjalny komentarz
    Michał Madej

    Dzień dobry,

    zgłoszone przez Pana kwestie wymagają naszej dodatkowej weryfikacji.

    Co dalej?
    1. Utworzę zgłoszenie z opisem sytuacji, w którym będziemy kontynuować sprawę.
    2. Udzielę odpowiedzi w zgłoszeniu – gdy zbiorę wszystkie niezbędne informacje.
    3. Opublikuję także rozwiązanie tej sprawy w Społeczności – jeśli w zgłoszeniu nie będzie danych poufnych.

    Z pozdrowieniami

  • Robert Raś

    Z tym będzie problem żeby uzyskać zgody zarządu. na udostepnienie bazy.

    Wiem, że był do tego raport naprawczy. 

    0
  • Michał Madej

    Błąd w linii 122 przy aktualizacji tabeli XT jest spowodowany obecnością typu dokumentu z wersji "z magazynem" w wersji programu "bez magazynu" i nie ma uniwersalnego raportu naprawczego, który rozwiąże ten problem - po rozpoznaniu problemu przygotowywany jest raport dedykowany dla konkretnej bazy danych i nie może zostać użyty na innych danych. 

    0
  • Robert Raś

    Dzięki za wskazówkę, spróbuję poszukać. Jak nadal będzie problem to będziemy załatwiać zgodę zarządu na udostepnienie bazy. 

    0
  • Robert Raś

    Okazało się, że w fakturze został dodany dokument FVZ i przy próbie aktualizacji do Handlu pojawiał się komunikat. 

    Pozdrawiam 

    0
  • Michał Madej

    Dziękuję za wiadomość. Cieszę się, że udało się rozwiązać problem. 

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.