Zamkniecie transakcji potrącenia z tyt. wykonawczych w zamkniętym okresie Udzielono odpowiedzi
Po rozwiązaniu umowy o pracę nie mogę przenieść pracownika do archiwum, ponieważ okazuje się, że w jego kalendarzu są aktywne transakcje - program nadal rozlicza potrącenia z tyt. wykonawczych w kolejnym okresie (pomimo, że pracownik już nie jest w nim ujęty) a ponadto nie jest możliwe dokonanie samego zamknięcia transakcji. Co w takiej sytuacji należy zrobić?
Komentarze
Komentarze: 4
Dzień dobry,
proszę skorzystać z instrukcji Dlaczego nie można przenieść pracownika do archiwum? Komunikat 'w kalendarzu są aktywne transakcje'
Zrobiłam zgodnie z instrukcją - pojawia się komunikat z pytaniem czy na pewno zamknąć transakcję, ponieważ nie została rozliczona, klikam "tak" i nic się nie dzieje, transakcja nadal pozostaje otwarta.
Dzień dobry,

Proszę skorzystać z opcji Napraw kwoty transakcji, napraw przyporządkowanie do wzorców oraz napraw generowanie zdarzeń. Po wykonaniu tych czynności proszę ponownie zamknąć transakcję
Bardzo dziękuję, to rozwiązanie pomogło.
Zaloguj się, aby dodać komentarz.