Zamkniecie transakcji potrącenia z tyt. wykonawczych w zamkniętym okresie
Udzielono odpowiedziPo rozwiązaniu umowy o pracę nie mogę przenieść pracownika do archiwum, ponieważ okazuje się, że w jego kalendarzu są aktywne transakcje - program nadal rozlicza potrącenia z tyt. wykonawczych w kolejnym okresie (pomimo, że pracownik już nie jest w nim ujęty) a ponadto nie jest możliwe dokonanie samego zamknięcia transakcji. Co w takiej sytuacji należy zrobić?
-
Oficjalny komentarz
Dzień dobry,
proszę skorzystać z instrukcji Dlaczego nie można przenieść pracownika do archiwum? Komunikat 'w kalendarzu są aktywne transakcje'
-
Zrobiłam zgodnie z instrukcją - pojawia się komunikat z pytaniem czy na pewno zamknąć transakcję, ponieważ nie została rozliczona, klikam "tak" i nic się nie dzieje, transakcja nadal pozostaje otwarta.
0 -
Dzień dobry,
Proszę skorzystać z opcji Napraw kwoty transakcji, napraw przyporządkowanie do wzorców oraz napraw generowanie zdarzeń. Po wykonaniu tych czynności proszę ponownie zamknąć transakcję0 -
Bardzo dziękuję, to rozwiązanie pomogło.
0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 4