Contact Manager - Oferty - kopiowanie oferty z poprzedniego roku
Udzielono odpowiedziDzień dobry,
chcemy skopiować ofertę z roku 2023 i niestety skopiowana oferta nie zaciąga numeracji z bieżącej daty (rok 2024), a kontynuuje numerację z 2023 roku. Co zrobić, aby każda skopiowana oferta dostawała aktualny, kolejny numer oferty?
Hanna Masalska
-
Oficjalny komentarz
Pani Hanno,
Dziękuję za zgłoszoną przez Panią informację o błędzie w programie.
Proces wdrażania zmian w oprogramowaniu jest skomplikowany i czasochłonny.
Wszystkie informacje od naszych użytkowników wprowadzane są na listy zmian funkcjonalnych do systemu, które następnie poddajemy szczegółowej analizie.
Dziękuję za zaangażowanie w rozwój aplikacji. Zachęcam do śledzenia nowości w programach.
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 1