Contact Manager - Oferty - kopiowanie oferty z poprzedniego roku Udzielono odpowiedzi

Dzień dobry,

chcemy skopiować ofertę z roku 2023 i niestety skopiowana oferta nie zaciąga numeracji z bieżącej daty (rok 2024), a kontynuuje numerację z 2023 roku. Co zrobić, aby każda skopiowana oferta dostawała aktualny, kolejny numer oferty?

Hanna Masalska

Komentarze

Komentarze: 1

  • Comment author
    Michał Madej
    • Oficjalny komentarz

    Pani Hanno, 

    Dziękuję za zgłoszoną przez Panią informację o błędzie w programie.

    Proces wdrażania zmian w oprogramowaniu jest skomplikowany i czasochłonny. 

    Wszystkie informacje od naszych użytkowników wprowadzane są na listy zmian funkcjonalnych do systemu, które następnie poddajemy szczegółowej analizie. 

    Dziękuję za zaangażowanie w rozwój aplikacji. Zachęcam do śledzenia nowości w programach.

     

Zaloguj się, aby dodać komentarz.