Kartoteka Kontrahent - kilka adresów e-mail klienta do automatyzacji procesów
Udzielono odpowiedziDzień dobry,
Jak radzą sobie Państwo z ustawieniami kilku adresów mailowych na Kontrahencie?
Chcę wpisać adres mailowy klienta z podziałem do newslettera, biura i windykacji. Czyli 3 różne adresy e-mail. Które później chce wykorzystać podczas wysyłki newslettera, wysyłania wezwań do zapłaty, wysyłania informacji o zmianie nazwy firmy. Chcę, żeby adres e-mail drukował się też automatycznie w wybranym szablonie wydruku.
Jak to najlepiej zrobić? I czy działa później w raportach zaciąganie odpowiedniego adresu e-mail? Jeżeli nie wyraziłam się dość jasno z chęcią doprecyzuję pytanie.
Hanna
-
Oficjalny komentarz
Pani Hanno,
Opisana funkcjonalność nie jest obsługiwana w aktualnie dostępnej, najnowszej wersji oprogramowania Symfonia. Zachęcam do zgłoszenia jej nam poprzez serwis Głos Klienta.Po co udostępniliśmy klientom serwis Głos Klienta Symfonii?
Załączam instrukcje, które mogą być przydatne:
Jak zalogować się do serwisu Głos Klienta?
Jak wyszukiwać pomysły w serwisie?
Jak włączyć lub wyłączyć obserwowanie pomysłu?
Poprzez aktywny udział w serwisie, zgłaszanie pomysłów oraz głosowanie, mogą mieć Państwo realny wpływ na to jakie zmiany zostaną zaimplementowane w przyszłych wersjach naszych produktów.
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 1