termin platnosci znika po zmianie kontrahenta dla faktury kosztowej
UkończoneWitam,
faktury kosztowe wczytujemy do FK z paczki (generowana z Saldeo). W paczce jest okreslona data wplywu i data platnosci faktury. W trakcie ksiegowania dokumentu musimy poprawic kontrahenta dla konta MA (u nas 202-1-1) bo w Saldeo nie mamy bazy kontrahentow z FK. Po wyborze kontrahenta data platnosci jest:
- kasowana (gdy kontrahent nie ma zdefiniowanego domyslnego terminu platnosci)
- poprawiana (gdy kontrahent ma zdefiniownay domyslny termin platnosci)
co zrobic, zeby mimo wyboru kontrahenta Symfonia nie modyfikowala terminu platnosci dla dokumentu?
-
Oficjalny komentarz
Dzień dobry,
Uprzejmie informuję, że zostało utworzone zgłoszenie i weryfikacja problemu będzie odbywać się w ramach tego zgłoszenia.
-
Dzień dobry
Problem został podjęty i rozwiązany w ramach zgłoszenia w Zespole Wsparcia Technicznego.
Termin płatności można ustawić w menu Dokumenty → Definiowanie wprowadzając w polu Termin płatności (liczba dni) odpowiednią liczbę. Zmiana terminu płatności dotyczy wszystkich dokumentów księgowanych na konkretnym typie dokumentu.
0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 2