termin platnosci znika po zmianie kontrahenta dla faktury kosztowej Ukończone

Witam,

faktury kosztowe wczytujemy do FK z paczki (generowana z Saldeo). W paczce jest okreslona data wplywu i data platnosci faktury. W trakcie ksiegowania dokumentu musimy poprawic kontrahenta dla konta MA (u nas 202-1-1) bo w Saldeo nie mamy bazy kontrahentow z FK. Po wyborze kontrahenta data platnosci jest:

- kasowana (gdy kontrahent nie ma zdefiniowanego domyslnego terminu platnosci)

- poprawiana (gdy kontrahent ma zdefiniownay domyslny termin platnosci)

co zrobic, zeby mimo wyboru kontrahenta Symfonia nie modyfikowala terminu platnosci dla dokumentu?

Komentarze

Komentarze: 2

  • Comment author
    Karolina Skura
    • Oficjalny komentarz

    Dzień dobry,

    Uprzejmie informuję, że zostało utworzone zgłoszenie i weryfikacja problemu będzie odbywać się w ramach tego zgłoszenia. 

  • Comment author
    Katarzyna Pakos-Słaba

    Dzień dobry

    Problem został podjęty i rozwiązany w ramach zgłoszenia w Zespole Wsparcia Technicznego. 

    Termin płatności można ustawić w menu Dokumenty Definiowanie wprowadzając w polu Termin płatności (liczba dni) odpowiednią liczbę. Zmiana terminu płatności dotyczy wszystkich dokumentów księgowanych na konkretnym typie dokumentu.

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.