brak stopki w e-mailu przy wysyłaniu faktur z Symfonia Handel Udzielono odpowiedzi

Witam,

Mam ustawioną w outlooku stopkę, jednak gdy wysyłam fakturę bezpośrednio z Symfonii Handel nie pojawia się ta stopka. Czy można to ustawić?

Komentarze

Komentarze: 3

  • Comment author
    Michał Madej
    • Oficjalny komentarz

    Pani Joanno, 

    Przykro mi, ale opisane przez Panią zachowanie aplikacji Outlook jest zgodne z założeniami jej Producenta. Poniżej przesyłam fragment wpisu ze strony Producenta: 

    W przypadku tworzenia nowej wiadomości e-mail przy użyciu programu zgodnego z mapą MAPI wiadomość może nie zawierać domyślnego podpisu poczty e-mail programu Microsoft Outlook. W takim przypadku, gdy program Outlook obsługuje wywołania MAPI i generuje komunikat, program Outlook nie obsługuje tego scenariusza w taki sam sposób, jak w przypadku tworzenia nowego komunikatu bezpośrednio w programie Outlook.

    Jako obejście problemu proponujemy ręczne wstawienie podpisu, poprzez wejście w zakładkę Wstawianie / Podpis / Wybór zdefiniowanego podpisu.

    Poniżej przesyłam zrzut ułatwiający lokalizację funkcjonalności: 

  • Comment author
    Dorota Rutkowska

    Dzień dobry, 

    jeśli e-faktura wysyłana jest za pośrednictwem Repozytorium Dokumentów, wówczas można zmienić treść i temat maila wysyłanej wiadomości.

     

    Poniżej link do instrukcji: 

    Zmiana treści/tematu wiadomości e-mail.

     

     

     

    0
  • Comment author
    Joanna Kanarek

    Nie, faktura jest wysyłana przez outlook. Faktura ->drukuj -> generuj PDF -> wyślij pocztą elektroniczną

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.