brak stopki w e-mailu przy wysyłaniu faktur z Symfonia Handel
Udzielono odpowiedziWitam,
Mam ustawioną w outlooku stopkę, jednak gdy wysyłam fakturę bezpośrednio z Symfonii Handel nie pojawia się ta stopka. Czy można to ustawić?
-
Oficjalny komentarz
Pani Joanno,
Przykro mi, ale opisane przez Panią zachowanie aplikacji Outlook jest zgodne z założeniami jej Producenta. Poniżej przesyłam fragment wpisu ze strony Producenta:
W przypadku tworzenia nowej wiadomości e-mail przy użyciu programu zgodnego z mapą MAPI wiadomość może nie zawierać domyślnego podpisu poczty e-mail programu Microsoft Outlook. W takim przypadku, gdy program Outlook obsługuje wywołania MAPI i generuje komunikat, program Outlook nie obsługuje tego scenariusza w taki sam sposób, jak w przypadku tworzenia nowego komunikatu bezpośrednio w programie Outlook.
Jako obejście problemu proponujemy ręczne wstawienie podpisu, poprzez wejście w zakładkę Wstawianie / Podpis / Wybór zdefiniowanego podpisu.
Poniżej przesyłam zrzut ułatwiający lokalizację funkcjonalności:
-
Dzień dobry,
jeśli e-faktura wysyłana jest za pośrednictwem Repozytorium Dokumentów, wówczas można zmienić treść i temat maila wysyłanej wiadomości.
Poniżej link do instrukcji:
Zmiana treści/tematu wiadomości e-mail.
0 -
Nie, faktura jest wysyłana przez outlook. Faktura ->drukuj -> generuj PDF -> wyślij pocztą elektroniczną
0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 3