Czas wolny za pracę w godzinach nadliczbowych w kolejnym okresie rozliczeniowym
Udzielono odpowiedziPrzy jednomiesięcznym okresie rozliczeniowym, pracownik przed jego końcem chce złożyć wniosek o czas wolny w kolejnym miesiącu za pracę w godzinach nadliczbowych. Wśród wniosków jest "Wniosek o wykorzystanie czasu wolnego za pracę w godzinach nadliczbowych w poprzednim okresie rozliczeniowym". W żaden sposób w karcie ewidencji jako osoba rozliczająca czas pracy i płace nie widzę, że pracownik zawnioskował o wykorzystanie nadgodzin, jedynie mogę przejrzeć kolejne miesiące w karcie pracy lub wnioski ale nie jest to rozwiązanie przy 120 osobach.
Być może coś źle robię - czy program daje możliwości wykorzystania czasu wolnego w kolejnym okresie rozliczeniowym? Wniosek taki w programie jest, jednak na koniec miesiąca "program nie pilnuje", że wniosek został złożony i mogę pozostałe nadgodziny rozliczyć jako płatne.
-
Dzień dobry,
jeżeli pracownik, chce skorzystać z czasu wolnego za nadgodziny w następnym okresie rozliczeniowym, powinien złożyć : „Wniosek o wyk.cz.woln.za pr.w g.nadl.w poprz.okr.rozl.” Wniosek należy złożyć na konkretny dzień w miesiącu, w którym chce odebrać nadgodziny, z podaniem ilości godzin.
Zatwierdzony wniosek zbilansuje nam nadgodziny w obecnym okresie rozliczeniowym, o tyle godzin ile jest we wniosku.
W celu weryfikacji, kto złożył wniosek proponuje wydrukować raport „Wnioski z karty pracy” (Raporty –> Rozliczenia czasu pracy) tylko do wybranego rodzaju. Zestawienie przedstawi nam pracowników, którzy złożyli wniosek oraz jego status.0 -
Dzień dobry,
Pracownik nie wykorzystał wszystkich nadgodzin w miesiącu kwietniu i wystawił wniosek „Wniosek o wyk.cz.woln.za pr.w g.nadl.w poprz.okr.rozl.” na dzień 29 maja. Zatwierdzony wniosek nie zbilansuje nadgodziny w obecnym okresie rozliczeniowym tj. kwietniu, o tyle godzin ile jest we wniosku wystawionym na 29 maja. Mimo, że pracownik wystawił wniosek nadal mam możliwość wypłaty nadgodzin, ponieważ nie zostały zbilansowane.
0 -
Dzień dobry
Problem może wynikać z ustawień programu, a dokładnie parametrów karty pracy. W tej sytuacji zalecamy kontakt z naszym działem wsparcia technicznego programu R2Płatnik.0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 3