Przejdź do głównej zawartości

Kolejne zatrudnienie pracownika przechodzącego na emeryturę

Udzielono odpowiedzi

Komentarze

Komentarze: 2

  • Oficjalny komentarz
    Monika Cywińska

    Dzień dobry,
    W tej sytuacji, żeby program pokazywał 17 dni urlopu do wykorzystania, należy zmienić ręcznie wartość w komórce "Przysługuje na żądanie" wpisać 1 oraz prowadzić ręcznie w komórce "Korekta wykorzystanego urlopu" wartość -3 Będę jeszcze tą sprawę analizowała, bo ponowne zatrudnienie pracownika nie powinno powodować konieczności zmian ręcznych w bilansach urlopowych. 

  • Monika Kocubowska

    Dziękuję za odpowiedź, jeśli chodzi o ręczne zmiany to tak zrobiłam zanim napisałam tutaj, ale nie ukrywam, że miałam nadzieję na zmiany z automatu. Poproszę o przeanalizowanie problemu, staramy się zatrudniać "naszych emerytów" w kolejnym miesiącu aby ułatwić nam pracę i przeliczenia w systemie, ale jak widać nie zawsze nam się to udaje ;)

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.