Kolejne zatrudnienie pracownika przechodzącego na emeryturę Udzielono odpowiedzi
Pracownik 25.04.2024 przeszedł na emeryturę, w dniu 06.05.2024r. zatrudniliśmy go ponownie, wymiar urlopu przysługującego policzył się prawidłowo 17dni, w poprzednim zatrudnieniu wykorzystał 9 dni w tym 3 na żądanie i tu pojawia się problem. System przepisuje te 3 na żądanie do kolumny "wykorzystano na żądanie z wymiaru" w drugim zatrudnieniu i zdejmuje je z puli tych 17, pozostawiając do wykorzystania 14 dni. Wprowadziłam ręcznie korektę na żądanie, w kolumnie "pozostało na żądanie" przeliczyło się prawidłowo i jest 1 dzień, ale do pełnego wykorzystania nadal zostaje tylko 14?

Komentarze
Komentarze: 2
Dzień dobry,
Będę jeszcze tą sprawę analizowała, bo ponowne zatrudnienie pracownika nie powinno powodować konieczności zmian ręcznych w bilansach urlopowych.
W tej sytuacji, żeby program pokazywał 17 dni urlopu do wykorzystania, należy zmienić ręcznie wartość w komórce "Przysługuje na żądanie" wpisać 1 oraz prowadzić ręcznie w komórce "Korekta wykorzystanego urlopu" wartość -3
Dziękuję za odpowiedź, jeśli chodzi o ręczne zmiany to tak zrobiłam zanim napisałam tutaj, ale nie ukrywam, że miałam nadzieję na zmiany z automatu. Poproszę o przeanalizowanie problemu, staramy się zatrudniać "naszych emerytów" w kolejnym miesiącu aby ułatwić nam pracę i przeliczenia w systemie, ale jak widać nie zawsze nam się to udaje ;)
Zaloguj się, aby dodać komentarz.