Problem z wyświetlaniem badań lekarskich na liście pracowników Udzielono odpowiedzi
Dzień Dobry,
Próbowałem zdefiniować nowy zestaw danych obejmujących informacje o badaniach lekarskich, aby wyświetlał się na liście pracowników. W sposób opisany w manualu.
W danych kadrowych informacje te są na zestawie "dane osobowe pracownika/badania lekarskie" ↓

Po utworzeniu dodatkowego własnego zestawu, próbowałem odszukać odpowiednie elementy poprzez formularz "dodawania elementów kadrowo-płacowych".
Niestety nie można odszukać odpowiednich elementów ani na zakładce "katalogi" ↓

ani na zakładce "kategorie", zarówno w elementy kadrowe i el. kadrowe zgrupowane ↓

Następnie próbowałem odszukać odpowiednie definicje w "zestawach danych kadrowych". Ale niestety tam brak takiego zestawu, mimo, że wszystkie zestawy odpowiadają tym, które są dostępne z menu rozwijanego zestawów w dane kadrowe pracownika. ↓

Gdzie zatem można odszukać odpowiednie elementy opisujące "badania lekarskie", aby przygotować własny zestaw do wyświetlana na liście pracowników?
AG
Komentarze
Komentarze: 4
Aby móc dodawać elementy do raportów należy mieć wykupioną dodatkową funkcjonalność Badania lekarskie wraz z przypomnieniami. Tak samo sytuacja wygląda w przypadku elementów od ubezpieczeń i pakietów:
https://wsparcie.symfonia.pl/hc/pl/articles/12001015911186--KIP-Dlaczego-nie-mo%C5%BCna-doda%C4%87-element%C3%B3w-z-zestawu-Dodatkowe-ubezpieczenia-i-pakiety-do-wydruku-listy-p%C5%82ac
Rozumiem, że dla szerokiej funkcjonalności raportów z badań lekarskich wraz z przypomnieniami potrzebny jest dodatkowo płatny pakiet.
Ale ja chciałbym skorzystać z elementów, które już są wykorzystywane w wersji podstawowej, w danych kadrowych pracownika.
Z tego, co Pani napisała wynika, że ten jeden element został celowo usunięty z widoku zestawów elementów, po to aby, można było wymagać powtórnej opłaty za element, który z definicji jest dostępny w programie.
Czy nie sądzi Pani/Państwo, że jest to nieuczciwe?
AG
Aktualne oferty na program Kadry i Płace (poziomy Uniwersalny i Profesjonalny) od kilku lat zawierają pełną obsługę tych elementów - tj. zarówno możliwość dowolnego wykorzystania elementów, jak i przypomnienia. W przypadku wariantów programu zakupionych w przeszłości faktycznie wszystkie funkcje dotyczące badań lekarskich były aktywowane po zakupie odpowiedniego dodatku - opcjonalnych przypomnień lub zestawu dodatków "Premium Pack".
Obecnie nie planujemy wprowadzać zmian w sposobie obsługi tych elementów, ale dodatki o których wspomniałem są cały czas dostępne i można o nie rozszerzyć program.
Dzień Dobry,
Dziękuję za odpowiedź.
AG
Zaloguj się, aby dodać komentarz.