Przejdź do głównej zawartości

Problem z wyświetlaniem badań lekarskich na liście pracowników

Udzielono odpowiedzi

Komentarze

Komentarze: 4

  • Weronika Sawicka

    Aby móc dodawać elementy do raportów należy mieć wykupioną dodatkową funkcjonalność Badania lekarskie wraz z przypomnieniami. Tak samo sytuacja wygląda w przypadku elementów od ubezpieczeń i pakietów:

    https://wsparcie.symfonia.pl/hc/pl/articles/12001015911186--KIP-Dlaczego-nie-mo%C5%BCna-doda%C4%87-element%C3%B3w-z-zestawu-Dodatkowe-ubezpieczenia-i-pakiety-do-wydruku-listy-p%C5%82ac

    0
  • Agnieszka Golińska

    Rozumiem, że dla szerokiej funkcjonalności raportów z badań lekarskich wraz z przypomnieniami potrzebny jest dodatkowo płatny pakiet.

    Ale ja chciałbym skorzystać z elementów, które już są wykorzystywane w wersji podstawowej, w danych kadrowych pracownika.

    Z tego, co Pani napisała wynika, że ten jeden element został celowo usunięty z widoku zestawów elementów, po to aby, można było wymagać powtórnej opłaty za element, który z definicji jest dostępny w programie.

    Czy nie sądzi Pani/Państwo, że jest to nieuczciwe?

    AG

    0
  • cezary.karolczyk

    Aktualne oferty na program Kadry i Płace (poziomy Uniwersalny i Profesjonalny) od kilku lat zawierają pełną obsługę tych elementów - tj. zarówno możliwość dowolnego wykorzystania elementów, jak i przypomnienia. W przypadku wariantów programu zakupionych w przeszłości faktycznie wszystkie funkcje dotyczące badań lekarskich były aktywowane po zakupie odpowiedniego dodatku - opcjonalnych przypomnień lub zestawu dodatków "Premium Pack".

    Obecnie nie planujemy wprowadzać zmian w sposobie obsługi tych elementów, ale dodatki o których wspomniałem są cały czas dostępne i można o nie rozszerzyć program.

    0
  • Artur Golinski

    Dzień Dobry,

    Dziękuję za odpowiedź.

    AG

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.