Przejdź do głównej zawartości

Urlop po zakończonej umowie

Udzielono odpowiedzi

Komentarze

Komentarze: 8

  • Maciej Maras

    Dzień dobry,
    co rozumie Pani poprzez negatywny wpływ na limit i przeliczenie ekwiwalentu, pracownik tylko wypisuję wniosek, który i tak musi być zaakceptowany przez użytkownika programu.

    Zawsze można ograniczyć logowanie do dostępu tylko dla osób zatrudnionych w ustawieniach portalu WWW.

    0
  • Paulina Gottman

    Do programu wpadł urlop ze statusem zatwierdzony. Limit został zmniejszony.
    Ograniczenie logowania tu by nie pomogło, bo urlop został wypisany jeszcze podczas zatrudnienia ale na okres po zakończeniu umowy.

    Symulując sytuację od strony programu, po dodaniu urlopu spoza daty zatrudnienia program informuje lecz nie blokuje takiego wpisu - tu nie zmniejsza limitu, nawet dodanie nowej umowy go nie modyfikuje. Rozumiem że trzeba go ponownie wprowadzić? 

    0
  • Maciej Maras

    Prawdopodobnie została zrobiona modyfikacja obiegu dokumentów, że wniosek został od razu zatwierdzony. 
    Kwestia do zgłoszenia i sprawdzenia na ustawieniach dokładnej bazy danych.

    0
  • Paulina Gottman

    Urlop nie został od razu zatwierdzony, przeszedł normalny obieg zatwierdzeń przełożonego. Ciekawi mnie tylko fakt, że program pozwala na dodanie urlopu ingerującego w limit po zakończonej umowie.

    0
  • Maciej Maras

    A czy opcja na WWW odnośnie kontroli limitu urlopów i delegacji jest zaznaczona?

     

    0
  • Paulina Gottman

    tak

    0
  • Maciej Maras

    Odtworzyłem przypadek u siebie na bazie i rzeczywiście program pozwala złożyć wniosek na dzień po zakończeniu umowy. Zapraszam do złożenia zgłoszenia w Głosie klienta o nową funkcję blokującą taką możliwość wystawiania wniosków. Rozwiązaniem 'na już', może być wyliczenie ekwiwalentu pracownika w karcie urlopowej w momencie zakończenia umowy. Jeśli pracownik nie będzie miał limitu, to nie będzie mógł złożyć wniosku.

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.