eksport PPK
Udzielono odpowiedzipodczas eksportu należnych składek PPK pojawia się komunikat
"Brak pozycji w eksporcie stawek PPK"
Nie zmieniałam ustawień, czy to ma związek z ostatnią aktualizacją? Co powinnam sprawdzić w ustawieniach?
-
Oficjalny komentarz
Dzień dobry,
Ostatnia aktualizacja nie zmieniała nic w sprawie eksportu PPK. Jeśli taki komunikat się pojawia - proszę o sprawdzenie filtrowania okna raportu PPK. Najlepiej jest usunąć wszystkie działy, oddziały, rejestry list płac oraz wyczyścić znaczniki "tylko listy podświetlone" oraz "tylko podświetlone pozycje".
Więcej informacji na temat PPK znajdzie Pani w artykule: [R2P] Prowadzenie ewidencji PPK w programie Symfonia R2Płatnik (zendesk.com)
Oraz w instrukcji:
https://pomoc.symfonia.pl/Help/r2p/-/-/60390
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 1