zablokowana możliwość wprowadzenia obrotów w walucie Ukończone

Klientka omyłkowo wprowadziła waluty do BO zamiast do obrotów rozpoczęcia. Po czym usunęła je z BO, ale przycisk "waluty" w OR pozostał nieaktywny. Czy jest jakiś sposób na rozwiązanie problemu? 

Komentarze

Komentarze: 2

  • Comment author
    Katarzyna Pakos-Słaba
    • Oficjalny komentarz

    Dzień dobry,

    gdy użytkownik wprowadza zarówno bilans otwarcia oraz obroty rozpoczęcia, to Rozrachunki oraz Waluty może uzupełnić wyłącznie w jednym z tych dokumentów. Jeśli użytkownik wprowadził waluty do BO i zaksięgował bilans otwarcia, to możliwość dodania walut do obrotów rozpoczęcia została zablokowana.

    W takiej sytuacji użytkownik może odtworzyć kopię bazy danych sprzed zapisania do ksiąg Bilansu otwarcia (o ile jest to możliwe) lub skorzystać z odpłatnej usługi odksięgowania BO świadczonej przez Zespół Wsparcia Technicznego Produktu.

  • Comment author
    Icftzgitpi

    Pewnie system nadal pamięta wprowadzone waluty w BO. spróbuj wymusić ponowną synchronizację lub aktualizację danych w systemie, aby sprawdzić, czy problem nie leży po stronie oprogramowania

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.