Przejdź do głównej zawartości

PIT 11 brak nazwy podatnika

Komentarze

Komentarze: 6

  • Lidia Jóźwiak

    Dzień dobry,

    czy oprócz imienia i nazwiska weryfikowała Pani (w oknie Kartoteki/Osoby) NIP/PESEL? Być może występuje podwójnie np. przy osobie która zmieniła nazwisko.

    0
  • Katarzyna Brzozowska

    Tak sprawdziłam, pesel też tylko jeden :(

    0
  • Lidia Jóźwiak

    Dzień dobry,
    Utworzyłam zgłoszenie na podstawie wpisu w celu weryfikacji problemu. 

    0
  • Paulina Troć

    Dzień dobry, 

    U nas występuje podobny problem z jednym pracownikiem. Nie znalazłam w bazie drugiego o tym samym numerze PESEL, ID i imieniu i nazwisku. Czy już udało się namierzyć przyczynę? 

    0
  • Lidia Jóźwiak

    Dzień dobry,

    nie udało się wywołać tego problemu w bazie demo. Proszę skontaktować się ze swoim opiekunem handlowym aby przyjrzał się u Pani tej sytuacji. Problem prawdopodobnie jest jednostkowy. 

    0
  • Marylee

    Jeśli nie ma podwójnych zapisów i wszystko jest w porządku w kartotekach, to sprawdź jeszcze, czy w danych pracownika na pewno jest uzupełnione pole z imieniem i nazwiskiem oraz czy nie ma tam jakichś ukrytych spacji albo znaków. Czasem system potrafi się "przyciąć" na takich drobiazgach.

    Możesz też spróbować odświeżyć dane (np. zapisać je ponownie) i wygenerować PIT jeszcze raz.

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.