Urlop osoby niepełnosprawnej liczony w godzinach Udzielono odpowiedzi

Beata Czyczel

Dzień dobry

Dla Pracowników z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym utworzyliśmy oddzielny kalendarz (7 godzin pracy). Przy wykorzystywaniu urlopów dzień urlopu był w systemie rozliczany prawidłowo (7/7). Od początku tego roku (chyba po aktualizacji) urlop zdejmowany jest z limitu w godzinach (7/8) i w ogóle limit szaleje. Co się stało?

Dodam, że u Pracowników, którzy długo pracują wg tego kalendarza jest ok, a problem dotyczy tych, którym kalendarz pracy został zmieniony w trakcie roku 2024 (i w 2024 dzień urlopu to było 7/7 a w 2025 roku nagle 7/8).

Np. Pracownica z orzeczeniem od lipca. W zeszłym roku normalnie urlop "schodził" dniami (7/7) a teraz takie kwiatki...

Proszę o pomoc.

Beata

Komentarze

Komentarze: 15

  • Comment author
    Monika Rojowska

    Dzień dobry, 

    proszę sprawdzić w tym kalendarzu na rok 2025 co jest ustawione w polu Godz/dzień. Powinno być 7:00

    0
  • Comment author
    Beata Czyczel

    Jest 7:00. Taki kalendarz stosujemy od lat. Nigdy nie było takich problemów.

    0
  • Comment author
    Monika Rojowska

    Proszę przysłać screena z tego kalendarza z roku 2025 z zakładki Pozycja

    0
  • Comment author
    Beata Czyczel

    0
  • Comment author
    Monika Rojowska

    Proszę jeszcze sprawdzić we wszystkich umowach, jaki jest etat wpisany.

    0
  • Comment author
    Beata Czyczel
    • Edytowano

    Jest wpisane u tych osób: wymiar czasu pracy 1/1 - tak było od lat. Tak mają też osoby niepełnosprawne od kilku lat, którym urlop jest rozliczany prawidłowo (7/7). Problem dotyczy tylko tych osób, które orzeczenie o niepełnosprawności otrzymały w trakcie 2024 roku i zmieniony został kalendarz.

    0
  • Comment author
    Beata Czyczel

    Do grudnia było dobrze - urlopy się "porozjeżdżały" po aktualizacji systemu.

    0
  • Comment author
    Monika Rojowska

    W takim razie zakładam sprawę serwisową. Trzeba zobaczyć do bazy danych. 

    0
  • Comment author
    Beata Czyczel

    Dziękuję. Czy mam czekać, czy gdzieś dzwonić?

    0
  • Comment author
    Monika Rojowska

    Informacja poszła na maila. 

    0
  • Comment author
    Beata Czyczel

    Nie otrzymałam

    0
  • Comment author
    Beata Czyczel

    Dzień dobry

    Odnośnie inf. powyżej złożono zgłoszenie serwisowe. Czy coś się wyjaśniło w mojej sprawie? Proszę o kontakt.

    Pozdrawiam.

    0
  • Comment author
    Monika Rojowska

    Dzień dobry, 

    15.01.2025 wysłałam do Pani maila z odpowiedzią z mojej skrzynki oraz poszedł mail ze zgłoszenia. Można też sprawdzić w zgłoszeniu logując się na wsparcie.symfonia.pl

    0
  • Comment author
    Beata Czyczel
    • Edytowano

    Nie otrzymałam e-maila. 15 stycznia otrzymałam od Pani jedynie wiadomość, że baza dotarła.

    0
  • Comment author
    Beata Czyczel

    Proszę spojrzeć na załączony obraz: pracownik ma 23 dni urlopu, bierze 1 dzień i nagle ma 26 dni...

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.