Problem z IWA Udzielono odpowiedzi

Dzień dobry,

Przy przerzucaniu IWA za 2024 z R2Płatnika do Płatnika u jednego z klientów pojawił mi się błąd krytyczny (poniżej wklejam). Problem mam tylko u jednego z klientów, u pozostałych wszystko jest ok.

Bardzo proszę o pomoc.

Dziękuję.

Komentarze

Komentarze: 1

  • Comment author
    Anna Kubiak - Wittek
    • Oficjalny komentarz

    Dzień dobry

    W błędzie jest informacja, że nie zostało wypełnione pole, którego długość to 4 znaki. Podejrzewam, że może być to pole PKD. Proszę wejść w Zbiory --> Wybór firmy --> Inne dane --> Rejestrowe i sprawdzić czy ten numer jest wypełniony.

    Jeśli PKD jest wypełnione, to najlepiej otworzyć plik z dokumentem IWA i sprawdzić jaka informacja znajduje się w linijce 20.

Zaloguj się, aby dodać komentarz.