Pomniejszone wynagrodzenie, nie zastosowanie oraz podwyższonych kosztów , Dlaczego ?ulgi podatkowej

Witam serdecznie. Mam pytanie dotyczące mojej wypłaty wynagrodzenia. Zaczęłam pracę 09.02.2025 r po czym zrezygnowałam i ustaliliśmy do końca miesiąca. Pracodawca stwierdził że umowę zakończy w dniu 30.02.2025 . Księgowa naliczyła mi 3dni urlopu , dwa kazali mi wybrać jeden wypłacili. Byłam zatrudniona na umowę o pracę na cały etat 4666,00 brutto. Otrzymałam listę płac w dniu podpisania świadectwa z kwotą do otrzymania 2912, 45zł. Pieniędzy nie otrzymałam jeszcze. 5dni później otrzymałam na konto 2606,45zl i po moim pytaniu dlaczego, informacje, że nie należy mi się, aby pracodawca naliczał ulgę podatkową oraz podwyższonych kosztów uzyskania przychodów. Czy to jest prawda całkowita i takie jest prawo w tym wypadku? Pozdrawiam serdecznie Ewa

Komentarze

Komentarze: 1

  • Comment author
    Piotr Góral

    Dzień dobry,

    zgodnie z regulaminem "Zasady wsparcia oraz zakres usług Wsparcia Technicznego Produktu"
    pkt 2.2.9 - Zespół Wsparcia Technicznego Produktu nie udziela porad prawnych i podatkowych. 

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.