Pomniejszone wynagrodzenie, nie zastosowanie oraz podwyższonych kosztów , Dlaczego ?ulgi podatkowej
Witam serdecznie. Mam pytanie dotyczące mojej wypłaty wynagrodzenia.
Zaczęłam pracę 09.02.2025 r po czym zrezygnowałam i ustaliliśmy do końca miesiąca.
Pracodawca stwierdził że umowę zakończy w dniu 30.02.2025 . Księgowa naliczyła mi 3dni urlopu , dwa kazali mi wybrać jeden wypłacili.
Byłam zatrudniona na umowę o pracę na cały etat 4666,00 brutto. Otrzymałam listę płac w dniu podpisania świadectwa z kwotą do otrzymania 2912, 45zł.
Pieniędzy nie otrzymałam jeszcze.
5dni później otrzymałam na konto 2606,45zl i po moim pytaniu dlaczego, informacje, że nie należy mi się, aby pracodawca naliczał ulgę podatkową oraz podwyższonych kosztów uzyskania przychodów. Czy to jest prawda całkowita i takie jest prawo w tym wypadku?
Pozdrawiam serdecznie Ewa
0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 0