Przejdź do głównej zawartości

Brak podłączenia do bazy danych po aktualizacji sql z komputera Klienta (r2płatnik)

Udzielono odpowiedzi

Komentarze

Komentarze: 4

  • Oficjalny komentarz
    Kamil Hussak

    Dzień dobry, 

    możliwe, że dla nowego serwera niewłączony został odpowiedni protokół do połączeń sieciowych.

    Proszę postępować zgodnie z tym artykułem Podłączanie kolejnego komputera do bazy danych programu Symfonia R2Płatnik aby poprawnie udostępnić serwer w sieci.

     

  • Asi

    Tak dokładnie mam ustawione, bazowałem wcześniej na tej instrukcji. Pomimo to nie łączy się. Porty są ok, do poprzedniej go sqla i bazy loguje się bez problemu.

    0
  • Kamil Hussak

    Dzień dobry,

    otrzymałem informację, że uzyskał Pan pomoc u naszego wsparcia technicznego, dlatego zamykam wątek.

    0
  • Asi

    Tak, serdecznie dziękuję za pomoc Panu Piotrowi. Okazało się, że nie znamy hasła do użytkownika sa, który na dodatek był wyłączony bo autentykacja była za pomocą a windows. Stworzyliśmy nowego usera do bazy, daliśmu mu uprawnienia, sprawdziliśmy porty jeszcze raz i dodaliśmy ponownie prawidłowe i ruszyło. 

    Dziękuję. 

     

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.