Utrata dostępu do ustawień na koncie Administartora po przeniesieniu na nowy serwer.
Mamy tylko jedno konta użytkownika w programie Symfonia Handel. Przenieśliśmy dane na serwer (korzystamy przez zdalny pulpit) i utraciły się uprawnienia do kartoteki ,,uprawnienia”. Tylko jedna osoba pracuję na koncie ,,Admin”, nic nie było zmieniane w uprawnieniach, na starej bazie po zalogowaniu wszystkie uprawnienia. działają. Czy to mogło się zdarzyć poprzez to przenoszenie? Baza była odtworzona z kopii zgodnie z instrukcją w Symfonii, wszystko działa poza uprawnieniami. Są też uprawnienia do Administarcji.
-
Czy udało się rozwiązać problem?
Mamy identyczną sytuację z brakiem uprawnień Admina do kartoteki: Ustawienia
Handel wersja: 2025.10 -
Dzień dobry,
Państwa problem jest prowadzony w zgłoszeniu o numerze #16621454.
0 -
Proszę o zalogowanie do firmy, a następnie przejście do administracja, użytkownicy i nadanie pełnych uprawnień dla użytkownika Admin.
Poniżej przesyłam link do instrukcji:
http://wsparcie.symfonia.pl/hc/pl/articles/15362426112530--H50-Krok-5-Wprowadzenie-danych-firmy-i-uprawnie%C5%84-u%C5%BCytkownika0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 3