Błędne pit-11 za rok 2022
Udzielono odpowiedziDzień dobry, z racji zaistaniłego w tamtym okresie problemu z rozliczaniem pitów klienci dopytują się czy w programie jest możliwość sprawdzenia kiedy została wykonana aktualizacja w tamtym okresie. W bazie danych nie widzę takiej tabeli, która by przechowywała takowe informację jak daty wykonania aktualizacji - prosiłym o ewentualnie informację czy takowa tabela w bazie istnieje lub czy macie Państwo pomysł jak sprawdzić takową datę.
-
Oficjalny komentarz
Dzień dobry, w bazie danych nie ma tabeli, w której byłyby zapisywane daty wykonywania aktualizacji.
Można jednak sprawdzić w logach (Zbiory --> Narzędzia --> Logi użytkowników) na jakiej wersji programu nastąpiło logowanie. Użytkownicy muszą mieć włączone śledzenie operacji bazodanowych w oknie użytkownicy na zakładce Właściwości. Jako, że zalecamy restart programu po aktualizacji można sprawdzić kiedy było pierwsze logowanie na nowej wersji.
W oknie Logi użytkowników można wyfiltrować Zdarzenia: Logged on i Logged Off w danym przedziale dat i sprawdzić czy były wykonane wylogowanie na poprzedniej wersji i logowanie na nowej.
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 1