Błędne pit-11 za rok 2022 Udzielono odpowiedzi

Dzień dobry, z racji zaistaniłego w tamtym okresie problemu z rozliczaniem pitów klienci dopytują się czy w programie jest możliwość sprawdzenia kiedy została wykonana aktualizacja w tamtym okresie. W bazie danych nie widzę takiej tabeli, która by przechowywała takowe informację jak daty wykonania aktualizacji - prosiłym o ewentualnie informację czy takowa tabela w bazie istnieje lub czy macie Państwo pomysł jak sprawdzić takową datę.

Komentarze

Komentarze: 2

  • Comment author
    Anna Kubiak - Wittek
    • Oficjalny komentarz

    Dzień dobry, w bazie danych nie ma tabeli, w której byłyby zapisywane daty wykonywania aktualizacji.

    Można jednak sprawdzić w logach (Zbiory --> Narzędzia --> Logi użytkowników) na jakiej wersji programu nastąpiło logowanie. Użytkownicy muszą mieć włączone śledzenie operacji bazodanowych w oknie użytkownicy na zakładce Właściwości. Jako, że zalecamy restart programu po aktualizacji można sprawdzić kiedy było pierwsze logowanie na nowej wersji.

    W oknie Logi użytkowników można wyfiltrować Zdarzenia: Logged on i Logged Off w danym przedziale dat i sprawdzić czy były wykonane wylogowanie na poprzedniej wersji i logowanie na nowej.

  • Comment author
    Malalina 4

    Dzień dobry, czy u Pana błędy w PIT-11 za 2022 rok pojawiły się przed aktualizacją 10.00.86 czy po niej?

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.