Handel i FK - synchronizacja rozrachunków
Dzień dobry,
proszę o informację w jaki sposób działa synchronizacja rozrachunków pomiędzy FK a Handlem? Zwykle na synchronizację trafia osoba, która pierwsza loguje się do Symfonii, ale synchronizacje zdarzają się czasem w środku dnia czy wieczorem. chcielibyśmy zautomatyzować ten proces, ponieważ trwa on zbyt długo (nawet do pół godziny) i pracownik nie może wówczas pracować na systemie.
-
Oficjalny komentarz
Dzień dobry,
W celu optymalizacji czasu synchronizacji rozrachunków i zminimalizowania wykonywania synchronizacji raz dziennie, warto rozważyć następujące zmiany:- odznaczyć opcje: Synchronizacja oraz przy każdym wykorzystywaniu danych dla konkretnego kontrahenta
- zaznaczyć opcje: Synchronizacja przyrostowa uzgodnionych dokumentów
- odznaczyć opcje: Synchronizacja oraz przy każdym wykorzystywaniu danych dla konkretnego kontrahenta
-
Dzień dobry,
zgłoszone przez Panią kwestie wymagają naszej dodatkowej weryfikacji.
Co dalej?
1. Utworzę zgłoszenie z opisem sytuacji, w którym będziemy kontynuować sprawę.
2. Udzielę odpowiedzi w zgłoszeniu – gdy zbiorę wszystkie niezbędne informacje.
3. Opublikuję także rozwiązanie tej sprawy w Społeczności – jeśli w zgłoszeniu nie będzie danych poufnych.0 -
Dzień dobry,
rozważyliśmy powyższe rozwiązanie razem z naszym opiekunem, wprowadziliśmy je i:
1. synchronizacja w ogóle przestała się robić
2. musieliśmy ręcznie zsynchronizować bazę kontrahentów w FK z Handlem, ponieważ pokazywał się komunikat, że ręcznej synchronizacji bez tego nie da się zrobić. Po aktualizacji bazy kontrahentów w FK i tak nie zrobiła się ani ręczna, ani automatyczna synchronizacja.
3. Musieliśmy wrócić do starych ustawień.
Proszę o wsparcie naszego opiekuna Symfonii w tym zakresie.
Może użytkownicy Symfonii będą w stanie też coś podpowiedzieć jeśli napotkali takie problemy?
0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 3