Przejdź do głównej zawartości

Handel i FK - synchronizacja rozrachunków

Komentarze

Komentarze: 3

  • Oficjalny komentarz
    Jakub Jackowski

    Dzień dobry,
    W celu optymalizacji czasu synchronizacji rozrachunków i zminimalizowania wykonywania synchronizacji raz dziennie, warto rozważyć następujące zmiany:

    • odznaczyć opcje: Synchronizacja oraz przy każdym wykorzystywaniu danych dla konkretnego kontrahenta

       
    • zaznaczyć opcje: Synchronizacja przyrostowa uzgodnionych dokumentów
  • Jakub Jackowski

    Dzień dobry,

    zgłoszone przez Panią kwestie wymagają naszej dodatkowej weryfikacji.

    Co dalej?
    1. Utworzę zgłoszenie z opisem sytuacji, w którym będziemy kontynuować sprawę.
    2. Udzielę odpowiedzi w zgłoszeniu – gdy zbiorę wszystkie niezbędne informacje.
    3. Opublikuję także rozwiązanie tej sprawy w Społeczności – jeśli w zgłoszeniu nie będzie danych poufnych.

    0
  • Hanna Masalska

    Dzień dobry,

    rozważyliśmy powyższe rozwiązanie razem z naszym opiekunem, wprowadziliśmy je i:

    1. synchronizacja w ogóle przestała się robić

    2. musieliśmy ręcznie zsynchronizować bazę kontrahentów w FK z Handlem, ponieważ pokazywał się komunikat, że ręcznej synchronizacji bez tego nie da się zrobić. Po aktualizacji bazy kontrahentów w FK i tak nie zrobiła się ani ręczna, ani automatyczna synchronizacja.

    3. Musieliśmy wrócić do starych ustawień.

    Proszę o wsparcie naszego opiekuna Symfonii w tym zakresie.

    Może użytkownicy Symfonii będą w stanie też coś podpowiedzieć jeśli napotkali takie problemy?

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.