Jak utworzyć informację o warunkach zatrudnienia u pracodawcy bez regulaminu pracy? Udzielono odpowiedzi Małgorzata Majewska 2/07/2025 08:44 Komentarze: 1 Komentarze Komentarze: 1 Sortuj wg Data Głosy Nikodem Adamczyk 2/07/2025 11:51 Sposób generowania takiego dokumentu opisuje artykuł: https://r2platnik.wsparcie.symfonia.pl/hc/pl/articles/25425810874642-Jak-przygotowa%C4%87-now%C4%85-informacj%C4%99-do-umowy-o-prac%C4%99 Jeśli nie ma regulaminu, to należy odznaczyć pole "Regulamin pracy", znajdujące się w zakładce "Kadry", w zakładce "Parametry" okna danych firmy. 0 Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 1
Sposób generowania takiego dokumentu opisuje artykuł: https://r2platnik.wsparcie.symfonia.pl/hc/pl/articles/25425810874642-Jak-przygotowa%C4%87-now%C4%85-informacj%C4%99-do-umowy-o-prac%C4%99
Jeśli nie ma regulaminu, to należy odznaczyć pole "Regulamin pracy", znajdujące się w zakładce "Kadry", w zakładce "Parametry" okna danych firmy.
Zaloguj się, aby dodać komentarz.