Oświadczenie o naliczaniu wpłat na Fundusz (Promocji Produktów Rolno-Spożywczych
Udzielono odpowiedziWitam serdecznie
Pracuję na Symfonii ERP
Czy dla potrzeb raportowania sprzedaży niektórych produktów rolnych, dla których jako sprzedawca jesteśmy obowiązani naliczyć i odprowadzić fundusz promocji produktów rolno-spożywczych nie ma możliwości ustawienia czy też utworzenia dokumentu sprzedażowego lub raportu z taką funkcją?
Wydruk oświadczenia jest dostępny tylko dla faktur RR, a jako zakupujący praktycznie nie korzystamy z tego.
Najczęściej radzę sobie poprzez wystawianie wcześniej zdefiniowanego przez siebie dokumentu płatności (zapłata własna) przy tych sprzedażach gdzie jesteśmy obowiązani zapłacić opłatę "przejściowo" - pomniejszając należność od kontrahenta.
Niestety dla sprzedaży np. za ryby z własnej hodowli to tylko na nas jako producencie ciąży obowiązek naliczenia i opłacenia takiego funduszu (w systemie kwartalnym).
Dla takich sprzedaży wystawiam faktury vat i paragony.
-
Oficjalny komentarz
Szanowni Państwo,
Opisana funkcjonalność nie jest obsługiwana w aktualnie dostępnej, najnowszej wersji oprogramowania Symfonia. Zachęcam do zgłoszenia jej nam poprzez serwis Głos Klienta.Po co udostępniliśmy klientom serwis Głos Klienta Symfonii?
Załączam instrukcje, które mogą być przydatne:
Jak zalogować się do serwisu Głos Klienta?
Jak wyszukiwać pomysły w serwisie?
Jak włączyć lub wyłączyć obserwowanie pomysłu?
Poprzez aktywny udział w serwisie, zgłaszanie pomysłów oraz głosowanie, mogą mieć Państwo realny wpływ na to jakie zmiany zostaną zaimplementowane w przyszłych wersjach naszych produktów.
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 1