Brak możliwości otworzenia bazy danych do konwersji po zainstalowaniu nowej wersji 2025.2
Dzień Dobry.
Po zainstalowaniu Nowej wersji Symfoni 2025.2 nie ma możliwości zalogowania się w celu przeprowadzenia konwersji.
Pojawia się komunikat błędu: Strumień wejściowy nie ma prawidłowego formatu. Zawartość początkowa w bajtach: 71-66-45-63-62-BF-D5-25-5C-97-75-68-31-F9-9C-F7-9D...
Przy próbie odłączenia bazy danych i ponownego dołączenia, ten sam komunikat pojawia się już przy wyborze bazy danych na serwerze.
Inne Firmy, które mamy zainstalowane na tym samym serwerze działają poprawnie.
-
Dzień dobry,
Zgłoszony błąd jest znany i Dział Rozwoju Oprogramowania pracuje nad poprawką.
Na społeczności został udostępniony post dotyczący losowych błędów przy konwersji bazy danych do wersji 2025.2.
https://spolecznosc.symfonia.pl/hc/pl/community/posts/27963609762962-Losowe-b%C5%82%C4%99dy-konwersji-grupowej0 -
Mam pytanie, czy na jednym serwerze moga być uruchomione dwie wersje symfonii 2025.1 oraz 2025.2
Rozwiązania wskazane w linkowanym wątku nie działają w naszym przypadku.
Potrzebujemy jak najszybciej udrożnić pracę.0 -
Tak, na serwerze mogą działać dwie wersje programu Symfonia.
0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 3