Export do Pue Zus
Udzielono odpowiedziPo wygenerowaniu pliku z raportem miesięcznym ZUS próbuję zaimportować go na PUE ZUS. Wyskakuje komunikat:
-
Dzień dobry,
przyczyną powyższego komunikatu najczęściej jest brak aktualizacji programu R2Płatnik, bądź Płatnik ZUS.0 -
Dzień dobry,
Inną częstą przyczyną jest to , że dane zawarte w pliku są nieprawidłowe i dlatego platforma PUE ma problem z ich przetworzeniem.
Przed importem na platformę ZUS należy wydrukować raport w formie zestawienia i sprawdzić:
Raporty>Raport ZUS>Raport miesięczny ZUS- czy pracownicy mają prawidłowo wpisane identyfikatory PESEL, a w przypadku obcokrajowców - numer paszportu
- czy w raporcie nie występują wartości ujemne, które mogły powstać po korekcie listy płac (wartości te są niedopuszczalne przy imporcie)
Proszę też wcześniej sprawdzić, czy dane płatnika składek na platformie PUE oraz dane w programie Symfonia R2Płatnik są identyczne. Załączam link dotyczący importu dokumentów ZUS na platformę PUE - w pierwszym punkcie opisane jest, gdzie na PUE oraz gdzie w programie należy porównać te dane.
https://r2platnik.wsparcie.symfonia.pl/hc/pl/articles/25425835902354-Import-dokumentu-ZUS-Z-3-na-PUE0 -
Dzień dobry,
Dziękuję za odpowiedź. Jednak chodzi o import dokumentów wygenerowanych w Platniku2R do dokumentów poprzez stronę PUE ZUS. R2Płatnik jest w aktualnej wersji.0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 3