Cenniki w Handlu - problem z przypisaniem do jednego kontrahenta i śledzeniem historii cen
Dzień dobry,
mamy problem przy zakładaniu cenników (importujemy dane z excela wcześniej wyeksportowanych danych z upustów indywidualnych), ponieważ każdy cennik tyczy się jednego kontrahenta, a chcemy widzieć historię zmian w tym cenniku, otrzymujemy poniższy komunikat:

Nie ma opcji zapisywania historii cennika dla wybranego kontrahenta?
Komentarze
Komentarze: 1
Dzień dobry,
uprzejmie informujemy, że nie ma możliwości zapisu historii cen wyłącznie dla jednego kontrahenta. Wymóg aktywacji parametru „dla wszystkich kontrahentów” na cenniku jest zgodny z przyjętym założeniem funkcjonalnym systemu.
Rozwiązanie to zostało wprowadzone w związku z implementacją przepisów dyrektywy Omnibus, zgodnie z którymi sprzedawca – w przypadku ogłoszenia obniżki – zobowiązany jest do poinformowania konsumenta o najniższej cenie towaru z ostatnich 30 dni, ale nie o najniższej cenie przypisanej indywidualnemu kontrahentowi.
Z tego względu indywidualne ceny i rabaty nie są uwzględniane w historii cen, a sama funkcjonalność nie stanowi klasycznej historii cen w ujęciu kontrahenta. Jej celem jest przede wszystkim umożliwienie użytkownikom prawidłowego stosowania się do wymogów dyrektywy Omnibus.
Zachęcamy do zgłoszenia nam sugestii poprzez serwis Głos Klienta.
Po co udostępniliśmy klientom serwis Głos Klienta Symfonii?
Załączam instrukcje, które mogą być przydatne:
Jak zalogować się do serwisu Głos Klienta?
Jak wyszukiwać pomysły w serwisie?
Jak oddać głos na pomysł?
Jak włączyć lub wyłączyć obserwowanie pomysłu?
Poprzez aktywny udział w serwisie, zgłaszanie pomysłów oraz głosowanie, mogą mieć Państwo realny wpływ na to jakie zmiany zostaną zaimplementowane w przyszłych wersjach naszych produktów.
Zaloguj się, aby dodać komentarz.