E-pracownik - prawidłowe naliczenie bilansu urlopowego po anulowaniu wniosku urlopowego
Udzielono odpowiedziPracownik złożył wniosek urlopowy na 10 dni roboczych we wrześniu (wrześniowy okres w Symfonia KiP jest nadal otwarty) po czy poprosił o anulowanie go. Sam proces anulowania przebiegł sprawnie w e-Pracowniku i potem przy synchronizacji wniosek usunął się z systemu Symfonia KiP. W symfonii KiP bilans urlopowy powrócił do stanu sprzed wniosku, natomiast w e-Pracowniku bilans urlopowy podwoił się o anulowane dni - anulowaliśmy 10 dni urlopu, a pracownikowi "przybyło" 20 dni do wykorzystania. Nie wiemy gdzie podziałać, lub czy jakoś inaczej anulować wnioski urlopowe, może jest jakaś inna funkcjonalność, żeby bilanse nie rozjeżdżały się.
-
Oficjalny komentarz
Dzień dobry,
jaka jest wersja e-pracownika a jaka programu Kadry i płace? Proszę w bilansie urlopowym w kadrach spróbować przeliczyć komórkę. Sprawdzić jaka jest wartość w pozycji pozostało urlopu i wykonać pełną synchronizację z e-pracownikiem. Gdyby to nie pomogło to spróbować tylko dla tego użytkownika zaktualizować dane kadrowe z poziomu Ustawienia- użytkownicy. -
Po wykonaniu synchronizacji z poziomu Użytkownika e-pracownik pokazuje poprawną wartość, serdecznie dziękuję za odpowiedź.
0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 2