E-pracownik - konto do kilku baz - problem po przywróceniu z archiwum
Udzielono odpowiedziJeden użytkownik - baza A i baza B. Początkowo użytkownik korzystał z bazy A. Następnie został przeniesiony do archiwum A i zaczął korzystać z B. Teraz chcemy by korzystał z A i B więc w A został przywrócony z archiwum.
Po przywróceniu z archiwum i próbie logowania do A nie przychodzi e-mail z hasłem, po próbie zalogowania do B da się zmienić firmę na A.
Wykonana pełna synchronizacja oraz ta z poziomu użytkownika.
Jak rozwiązać ten problem? Czy założyć nowe konto? Czy wiadomości e-mail o urlopach pracowników z A będą przychodzić prawidłowo jeśli kody do logowania nie przychodzą? W danych kadrowych symfonii i danych użytkownika epracownika e-mail jest wprowadzony prawidłowo. Użytkownik nie ma już "czerwonej ikonki" archiwalnego.
-
Oficjalny komentarz
Dzień dobry,
proszę nie zakładać 2 kartoteki. Należy pracownika przywrócić z archiwum. Po zalogowaniu pracownik ma do wyboru, do której spółki chce się zalogować.
-
Dziękuję za odpowiedź, zatem konieczne jest posiadanie aktywnej kartoteki w programie symfonia kadry i płace (czyli jeśli osoba miała wcześniej kartotekę ale jest już w archiwum w kadrach to trzeba wyjąć z archiwalnych i dodać wzorzec) - to jest jedyne rozwiązanie - dobrze rozumiem?
0 -
Jeśli ma mieć dostęp do bazy A i B to tak.
0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 3