E-pracownik - konto do kilku baz - problem po przywróceniu z archiwum Udzielono odpowiedzi

Jeden użytkownik - baza A i baza B. Początkowo użytkownik korzystał z bazy A.  Następnie został przeniesiony do archiwum A i zaczął korzystać z B. Teraz chcemy by korzystał z A i B więc w A został przywrócony z archiwum.

Po przywróceniu z archiwum i próbie logowania do A nie przychodzi e-mail z hasłem, po próbie zalogowania do B da się zmienić firmę na A.

Wykonana pełna synchronizacja oraz ta z poziomu użytkownika.

Jak rozwiązać ten problem? Czy założyć nowe konto? Czy wiadomości e-mail o urlopach pracowników z A będą przychodzić prawidłowo jeśli kody do logowania nie przychodzą? W danych kadrowych symfonii i danych użytkownika epracownika e-mail jest wprowadzony prawidłowo. Użytkownik nie ma już "czerwonej ikonki" archiwalnego.

Komentarze

Komentarze: 3

  • Comment author
    Małgorzata Kozanka-Lipka
    • Edytowano
    • Oficjalny komentarz

    Dzień dobry, 

    proszę nie zakładać 2 kartoteki. Należy pracownika przywrócić z archiwum. Po zalogowaniu pracownik ma do wyboru, do której spółki chce się zalogować. 

    [e-Pracownik] Dodanie pracownika do drugiej spółki

  • Comment author
    Akaniewska

    Dziękuję za odpowiedź, zatem konieczne jest posiadanie aktywnej kartoteki w programie symfonia kadry i płace (czyli jeśli osoba miała wcześniej kartotekę ale jest już w archiwum w kadrach to trzeba wyjąć z archiwalnych i dodać wzorzec) - to jest jedyne rozwiązanie - dobrze rozumiem?

    0
  • Jeśli ma mieć dostęp do bazy A i B to tak.

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.