Jeden Pracownik dwie umowy o pracę Udzielono odpowiedzi
Zatrudniliśmy jednego pracownika na dwie umowy o pracę
1 umowa jako Specjalista ds. Kadr - 1 etat
2 umowa jako Specjalista ds. BHP - 1/4 etatu
Jak mogę wprowadzić te dwie umowy aby naliczenie wynagrodzenia za pracę, ulgi podatkowe, koszty, zasiłki, PPK, stany urlopowe itd. naliczały się poprawnie.
Dotychczas zasugerowałam się instrukcją znalezioną w materiałach Symfonii i zatrudniłam tę osobę jako dwa osobne numery pracowników, jednak pojawił się problem przy zgłoszeniu pracownika do PPK - nie można zgłosić tego samego nr PESEL dwa razy do ppk.
Komentarze
Komentarze: 1
Dzień dobry
Na chwilę obecną w programie nie ma takiej funkcjonalności obsługi i rozliczania zatrudnienie parownika na 2 równoległe umowy o pracę. Przykładowa instrukcja:[KIP] Jak wprowadzić dwie równolegle trwające umowę o pracę? Zatrudnienie na dwa etaty lub część u tego samego pracodawcy/wieloetatowoś wskazuje obejście ale nie będzie miała zastosowanie w każdej sytuacji.
Pełna obsługa jest możliwa do przygotowania w postaci płatnej usługi wdrożeniowej.
Zaloguj się, aby dodać komentarz.