proszę sprawdzić czy maja Państwo aktywny dodatek do licencji Symfonia Handel (H50). W tym celu proszę wejść na głównym pasku zadań w Administracja → Licencje na własną licencję H50 i po prawej stronie sprawdzić jaka jest data (kolumna “Ważny do”) i status przy dodatku "Obsługa zamówień własnych".
Jeśli licencja wygasła lub jest nieaktywna to prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta (BOK).
Z BOK można skontaktować się poprzez: 📞 Infolinia: 22 455 56 00 (Czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 16:00) 📧 eBOK Symfonia 📝 Formularze kontaktowe
Komentarze
Komentarze: 1
Dzień dobry,
proszę sprawdzić czy maja Państwo aktywny dodatek do licencji Symfonia Handel (H50). W tym celu proszę wejść na głównym pasku zadań w Administracja → Licencje na własną licencję H50 i po prawej stronie sprawdzić jaka jest data (kolumna “Ważny do”) i status przy dodatku "Obsługa zamówień własnych".
Jeśli licencja wygasła lub jest nieaktywna to prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta (BOK).
Z BOK można skontaktować się poprzez:
📞 Infolinia: 22 455 56 00 (Czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 16:00)
📧 eBOK Symfonia
📝 Formularze kontaktowe
Zaloguj się, aby dodać komentarz.