Symfonia ERP KiP e-teczka
Czy w Symfonii ERP KiP w module e-teczka jest możliwość dodawania sekcji? Pracuję na aktualnej wersji Symfonii, jednak w e-Teczce są tylko sekcja A-D, nie ma sekcji E która obowiązuje już od 2 lat. Nie widzę nigdzie opcji dodania tej sekcji samodzielnie. Mam uprawnienia administratora, więc to raczej tez nie jest kwestia braku odpowiednich uprawnień. Czy jest jakiś sposób na jej dodanie?
I drugie pytanie - czy jest gdzieś udostępniony certyfikat zgodności e-teczki z wymaganiami rozporządzenia o dokumentacji pracowniczej? Na webinarium z 2022 roku dotyczącym obsługi e-teczki jest mowa, że Symfonia jest na ostatnim etapie uzyskiwania takiego certyfikatu i ze będzie on udostępniony, nie mogę go jednak nigdzie odnaleźć.
-
Oficjalny komentarz
Panie Pawle, dla eTeczki wchodzącej w skład programu Kadry i Płace o której Pan pisze ostatecznie nie uzyskaliśmy pełnego potwierdzenia zgodności z rozporządzeniem. Kilku wymagań w tym narzędziu niestety do dziś nie zaimplementowaliśmy, do czego odniosę się w dalszej części wpisu. Sekcję "E" można w eTeczce dodać po jednorazowym wprowadzeniu modyfikacji zapisów w tabelach bazy danych MS SQL, w czym może pomóc nasz partner lub konsultant z zespołu usług profesjonalnych.
Co ważne same zagadnienie eTeczki jest dla nas dalej bardzo interesujące i dlatego jesienią 2024 roku wprowadziliśmy zupełnie nowe narzędzie do prowadzenia akt osobowych pod nazwą Symfonia eTeczka. Jest to znacznie większa aplikacja umożliwiająca (po nadaniu uprawnień) także dostęp pracownikom do ich dokumentów, mająca pełną zgodność z obecnym prawem potwierdzoną przez wyspecjalizowaną kancelarię prawną i spełniającą podwyższone standardy bezpieczeństwa danych. Aplikacja dodatkowo umożliwia podłączenie do różnych programów płacowych (zarówno Symfonii - Kadry i Płace oraz R2Płatnik, jak i naszych najistotniejszych konkurentów). Jeśli jest Pan zainteresowany dowiedzeniem się więcej, zapraszam na stronę produktową: Symfonia eTeczka - elektroniczne akta osobowe.
-
Dziękuję za wyjaśnienia,
Rozwiązaniu chmurowemu eTeczka już wstępnie się przyglądałem, jest oczywiście dużo bardziej funkcjonalne niż moduł e-Teczka w ERP, ma jednak jedną zasadniczą wadę - trzeba ją dodatkowo wykupić :), a za jedną e-teczkę w pewien sposób już płacimy w ramach licencji za ERP. Dlatego na tym etapie wolelibyśmy pozostać przy module e-teczki ERP. Z drugiej jednak strony, jeżeli nie planują Państwo dalszego rozwoju tego modułu, i zaimplementowania rozwiązań które pozwolą na uzyskanie certyfikatu, to nasz wysiłek na wdrażanie tego rozwiązania wydaje się być w dłuższym okresie daremny. Stąd pytanie - czy jest szansa na uzyskanie przez Symfonię tego certyfikatu zgodności, czy raczej skończyli Państwo prace nad rozwojem tego modułu ERP i jedyna dostępna opcja to rozwiązanie chmurowe o którym Pan pisze?
0 -
Obecnie nie planujemy dalszego rozwoju tej eTeczki, która stanowi część programu Kadry i Płace. Równocześnie sądzę, że praca wykonana przez Państwa pracowników przy digitalizacji się na pewno nie zmarnuje bo największym wyzwaniem przy elektronicznych aktach jest digitalizacja i odpowiednie oznaczenie dokumentów meta informacjami - a to wszystko ta eTeczka robi dobrze. Odezwę się do Pana mailem i chętnie przekażę więcej informacji.
0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 3