Naliczanie listy płac pracownikowi zwolnionemu
Dzień dobry.
Mam pytanie odnośnie naliczeniu listy płac pracownikowi, który jest już zwolniony. Czy da się tak zrobić? Przykład: Pracownik pracuje do 30.09. w październiku dostaje premię za m-c wrzesień. Jedynie oddzielna lista rozwiązała by problem ale u nas wynagrodzenie wypłacane jest na jednej liście z premią. Premia jest wpisywana z palca co miesiąc bo to kilku pracowników tylko.
Komentarze
Komentarze: 2
Dzień dobry,
Najlepiej wykorzystać do naliczenia takiej premii Definicję listy płac z premiami. W przygotowanych systemowo listach płac jest np. Premia miesięczna, którą można wybrać i naliczyć jedynie premię dla jednej osoby.
Jeśli używała Pani wcześniej innego składnika niż Premia miesięczna i nadal chciałaby Pani z niego korzystać, może Pani utworzyć nową definicję z szablonu Premie i nagrody. Opis jak to zrobić znajdzie Pani w artykule Definicja listy płac Premie i nagrody.
Proszę wejść do Definicje → Definicje list płac. Zielonym plusem w górnym lewym rogu utworzyć nową definicję i wybrać Premie i nagrody i dodać na nią składnik Premii, na który standardowo wpisuje Pani na liście płac podstawowej.
Po utworzeniu definicji list płac proszę wybrać taką definicję przy tworzeniu listy z wypłatą. Przy wybraniu innej definicji listy niż np. Wynagrodzenia podstawowe nie będzie komunikatów o tym, że pracownik nie ma w danym okresie aktywnych umów o pracę.
Dziękuję
Zaloguj się, aby dodać komentarz.